مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:502024-01-11اقتصادي

صادرات 152 میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در 9 ماهه امسال تولیدات منطقه آزاد ارس به ارزش 152 میلیون دلار صادر شده که این مقدار در مدت مشابه سال قبل 123 میلیون دلار بوده و نشانگر رونق تولید و صادرات در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، مجید کیانی امروز در مراسم ابلاغ حکم وزیر کار به مدیر واحد کار و خدمات اشتغال این سازمان اظهار داشت: توسعه سرمایه گذاری در مناطق آزاد توسط مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور پیگیری می شود که تکلیف ریاست محترم جمهور برای این مناطق است.

وی ادامه داد: مناطق آزاد به دلیل وجود مشوق ها اعم از تسهیلات گمرکی و مالیاتی و ارزانی زمین، انرژی و.

بستر مناسبی برای سرمایه گذاری اند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان ساخت: در 9 ماهه سال 1402 تولیدات منطقه آزاد ارس به ارزش 152 میلیون دلار صادر شده که این مقدار در مدت مشابه سال قبل 123 میلیون دلار بوده و نشانگر رونق تولید و صادرات در منطقه است.

وی یادآور شد: قبل از برگزاری نمایشگاه ها و معرفی تولیدات ارس، این محصولات جایی در فروشگاه های کشورهای همسایه نداشت و با انعقاد قراردادهای فروش توسط شرکت های منطقه در نمایشگاه ها، صادرات محصولات ارس افزایش یافت که این امر منجر به افزایش درآمد واحدها و عدم وقوع مشکل در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 152 میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس

صادرات 152 میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس