مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:202024-01-06اقتصادي

اولین محموله ترانزیتی پنبه و الیاف ترکیه وارد بندر امیرآباد شد


مدیرکل بندرامیرآباد از تخلیه 13 واگن حامل 1220 عدل پنبه و الیاف که از طریق ریل از کشور ترکیه و مرز بازرگان به بندرامیرآباد وارد شده بود، خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بندرامیرآباد از تخلیه 13 واگن حامل 1220 عدل پنبه و الیاف که از طریق ریل از کشور ترکیه و مرز بازرگان به بندرامیرآباد وارد شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی موسی پورامروز 16 دی با اعلام این خبر گفت: با ارائه خدمات مطلوب و با هدف ایجاد تنوع کالا جهت ترانزیت، صادرات و ورادات، اولین محموله الیاف و پنبه شامل 1220 عدل پنبه و الیاف که توسط ریل به بندر امیرآباد وارد شده بود در انبار های بندر جهت واردات قطعی و عرضه به بازار مصرف تخلیه شد.

وی افزود: ماحصل تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده در قالب نشست های تخصصی با صاحبان کالا و تجار به نتیجه رسید که این محموله توسط ریل به بندر امیرآباد وارد شد و مقرر است پس از ارزیابی و انجام محاسبات، تشریفات گمرکی و برآورد هزینه های مترتب بر کالا و مقرون به صرفه بودن، و همچنین حجم بالای کالا و حساسیت در حمل آن با توجه به شرایط جوی، حمل و نقل ریلی بجای حمل جاده ای جایگزین شود.

وی با ابراز خرسندی از رونق حمل ریلی کالا به تنها بندر شمال کشور که از این مزیت برخوردار است، اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب دستگاه های اجرایی همانند بنادر و دریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله ترانزیتی پنبه و الیاف ترکیه وارد بندر امیرآباد شد

اولین محموله ترانزیتی پنبه و الیاف ترکیه وارد بندر امیرآباد شد