مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13بين الملل

مدودف: اعزام نیروی بریتانیا به کی یف، اعلام جنگ با روسیه است


رییس جمهور سابق روسیه می گوید هر گونه اعزام و استقرار نیروهای بریتانیایی در اوکراین به منزله جنگ با روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، دیمیتری مدودف رییس جمهور سابق روسیه و یکی  از متحدان ارشد ولادیمیر پوتین رییس جمهور فعلی روسیه هشدار داده است که هر گونه اقدام بریتانیا جهت استقرار و اعزام نیروهای نظامی اش در اوکراین به منزله جنگ این کشور علیه روسیه تلقی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز مدودف که اکنون معاون رییس شورای امنیت روسیه است این اظهارات را در واکنش به سفر ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا به کی یف برای اعلام افزایش بوجه نظامی این کشور جهت کمک به اوکراین به منظور خرید پهپادهای نظامی جدید عنوان کرد.

وی در واکنش به این اقدام عنوان کرد: امیدوارم که انگلیسی های خودبزرگ بین به عنوان دشمنان همیشگی ما بفهمند که استقرار یک گروه نظامی رسمی در اوکراین به منزله اعلان جنگ علیه کشور ما خواهد بود.

  مدودف که به دلیل اظهارات تند و مکررش از سوی دیپلمات ها به عنوان فردی با تفکرات جنگ طلب در کرملین تعریف شده است از غربی ها در سوالی انتقادی علیه سیاست های بریتانیا در اوکراین پرسیده است که اگر هیئت سوناک مورد هدف گلوله های خوشه ای در مرکز کی یف قرار بگیرد، آنها چه احساسی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: اعزام نیروی بریتانیا به کی یف، اعلام جنگ با روسیه است

مدودف: اعزام نیروی بریتانیا به کی یف، اعلام جنگ با روسیه است