مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:552024-01-10دانش

صنعت فایننس و سرمایه گذاری در آینده


انجمن علمی مدیریت مالی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی، نشست «سمت و سوی صنعت فایننس و سرمایه گذاری در آینده» را برگزار می کند.

- انجمن علمی مدیریت مالی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی، نشست سمت و سوی صنعت فایننس و سرمایه گذاری در آینده را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره شنبه 23 دی ماه ساعت 13:30 الی 15:30 با ارائه کامران پاکیزه ـ عضو هیئت علمی فاینانی و مهندس مالی دانشگاه خوارزمی و رامین مدیری ـ تحلیلگر خبره مالی CFA، به صورت حضوری در سالن الغدیر دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://survey.

porsline.

ir/s/Hzsim5v3 مراجعه کنند.

فاینانس (Finance) نوعی تامین مالی کوتاه مدت صادر شده توسط بانک است که با هدف خاص تامین منابع مالی یک ساختمان جدید یا هر پروژه املاک و مستغلات دیگری ارائه می شود.

فاینانس به معنی تامین منابع مالی طرح های تولیدی توسط موسسات مالی نظیر بانک ها است که علی الاصول بازپرداخت آن ها به اعتباردهنده توسط شرکت های بیمه اعتبار صادرات تضمین و تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت فایننس و سرمایه گذاری در آینده

صنعت فایننس و سرمایه گذاری در آینده