مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:002023-12-26سياسي

برگزاری جشن پایان بی سوادی در منطقه امیرآباد دامغان


رییس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد دامغان از برگزاری جشن باسوادی و اتمام بی سوادی در منطقه امیرآباد دامغان به عنوان نخستین شهرستان و منطقه استان سمنان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مهدی حزب اللهی، رییس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد دامغان عصر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان دامغان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و به میزبانی منطقه امیرآباد برگزار شد، با ارائه گزارش کوتاهی از موقعیت جغرافیایی و اقلیمی منطقه اظهار کرد: تمامی مدارس امیرآباد، دولتی هستند.

وی ضمن قدردانی از همراهی، همدلی و همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه به ویژه در برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، افزود: امیرآباد از وسیع ترین و پراکنده ترین مناطق شهرستان دامغان و استان سمنان است.

رییس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد دامغان ادامه داد: این منطقه 12 هزار جمعیت دارد و کم تر از یک درصد سهم دانش آموزی استان سمنان را شامل می شود که 49 درصد آنها پسر و 51 درصد آنها دختر هستند.

حزب اللهی اضافه کرد: از مجموع 35 مدرسه منطقه امیرآباد، 29 مدرسه روستایی و 6 مدرسه آن، شهری است و 100 کلاس درس دارد و 95 درصد مدارس این منطقه به صورت مدیرآموزگار و معاون دبیر اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن پایان بی سوادی در منطقه امیرآباد دامغان

برگزاری جشن پایان بی سوادی در منطقه امیرآباد دامغان