مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:352024-01-16فرهنگي

موسیقی زیرزمینی به تمدن و پیشینه موسیقی کشور آسیب می زند


برخی ها به هر قیمتی اقدام به تولید زیرزمینی و انتشار ترک ها و آلبوم های خود می کنند که به معنای واقعی به هنر موسیقی این کشور که دارای سال ها تمدن و پیشینه است آسیب می زنند.

- ایسنا/خوزستان یک آهنگساز و خواننده می گوید: برخی ها به هر قیمتی اقدام به تولید زیرزمینی و انتشار ترک ها و آلبوم های خود می کنند که به معنای واقعی به هنر موسیقی این کشور که دارای سال ها تمدن و پیشینه است آسیب می زنند.

علی خدایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که هر ترانه ای ارزش خواندن ندارد و هر آلبومی قابل انتشار نیست، اظهار کرد: برخی حرمت موسیقی را زیر پا گذاشته اند و به هیچ مقرراتی و تعهدی در این حوزه مقید نیستند و حرمت موسیقی رعایت نمی شود.

وی افزود: عده ای از نسل جدید بدون هیچ گونه تجربه ای و بی آنکه پای صحبت و کلاس های استادان به نام موسیقی نشسته باشند اقدام به خوانندگی و تولید ترک ها و آلبوم هایی می کنند که در آنها نه تنها ادبیات کهن ایران زمین که اخلاقیات هم رعایت نمی شود.

در حالی که اخلاق در هنر حرف اول را می زند.

خدایی که در حال حاضر مشغول تهیه آلبومی برای شهدای کرمان است و پیشتر نیز 2 قطعه موسیقی او مورد توجه عرصه موسیقی قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این کشور در عرصه موسیقی استادان زیادی تربیت کرده که هر یک از آنها جایگاه و نامی برای خود داشته و دارند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی زیرزمینی به تمدن و پیشینه موسیقی کشور آسیب می زند

موسیقی زیرزمینی به تمدن و پیشینه موسیقی کشور آسیب می زند