مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:402023-12-25دانش

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشگاهیان ولی عصر (عج) رفسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از شهرک صنعتی سدید کرمان و شتاب دهنده کایت ماهان ویژه اعضای هیأت علمی، - برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشگاهیان ولی عصر (عج) رفسنجان اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از شهرک صنعتی سدید کرمان و شتاب دهنده کایت ماهان ویژه اعضای هیأت علمی، اساتید و یاوران علمی با همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از شهرک صنعتی سدید کرمان و شتاب دهنده کایت ماهان ویژه اعضای هیأت علمی، اساتید و یاوران علمی با همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

با برگزاری این اردوی یک روزه ، دانشگاهیان از نزدیک در جریان ظرفیت ها، دستاوردها و محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان پنگان الکترونیک، شرکت تولیدی لنت کاوه در شهرک صنعتی سدید کرمان و شتاب دهنده کایت در ماهان قرار گرفتند.

  آشنایی با شهرک صنعتی سدید کرمان گفتنی است جوانان مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان که از توانایی های علمی و مهارتی بالایی برخوردار بودند ، از  10 سال پیش یک شهرک صنعتی با استفاده از ظرفیت جوانان کرمانی ایجاد کردند و این شهرک نوپا به نام سدید نامگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشگاهیان ولی عصر (عج) رفسنجان

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشگاهیان ولی عصر (عج) رفسنجان