مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:352024-01-02اجتماعي

حاشیه شهر کرمانشاه در قُرق سگ های بی صاحب


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به جمعیت بالای سگ های ولگرد در سطح شهر، گفت: متأسفانه شهرستان ها و استان های همجوار به واسطه نداشتن پناهگاه نگهداری از حیوانات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رها بودن سگ های ولگرد در اطراف شهرها در سال های اخیر به یکی از معضلات جدی زندگی شهری تبدیل شده است.

امروزه معضل بلاتکلیفی و پرسه زدن سگ های ولگرد در معابر و پارک ها گریبان گیر بسیاری از شهرهای کشور است، که علاوه بر مسائل محیط زیستی، گاها با حمله به عابران سلامت شهروندان را نیز به خطر انداخته است.

شهر کرمانشاه هم علی رغم ادعای مسوولان شهرداری در خصوص جمع آوری روزانه سگ های ولگرد، متأسفانه از این معضل جدی بی نصیب نیست.

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد، می گوید: کار جمع آوری به صورت روزانه در حال انجام است.

وی با اشاره به جمعیت بالای سگ های ولگرد در سطح و به خصوص حاشیه شهر کرمانشاه، ادامه داد: تلاش ها در راستای کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب در سطح شهر در حال انجام است و به صورت میانگین در روز 10 تا 12 سگ ولگرد جمع آوری می شود.

  *کرمانشاه میزبان سگ های ولگرد شهرهای اطراف مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در توضیح علت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه شهر کرمانشاه در قُرق سگ های بی صاحب

حاشیه شهر کرمانشاه در قُرق سگ های بی صاحب