مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:352024-01-14اقتصادي

راه اندازی گمرک تخصصی فاوا به کجا رسید؟


گمرک تخصصی فنوری اطلاعات و ارتباطات قرار بود تاپایان شهریورماه در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی شود؛ اما بنابر بر آخرین اظهارات مسئولان پیش بینی می شود که تا پایان امسال نخستین گمرک تخصصی فاوا در این منطقه تکمیل و فعال شود.

- گمرک تخصصی فنوری اطلاعات و ارتباطات قرار بود تاپایان شهریورماه در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی شود؛ اما بنابر بر آخرین اظهارات مسئولان پیش بینی می شود که تا پایان امسال نخستین گمرک تخصصی فاوا در این منطقه تکمیل و فعال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر سال گذشته بود که هیات دولت در این فرودگاه موجب می شود تمامی شرکت هایی که در منطقه ویژه پیام مستقر می شوند، بتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را مستقیما وارد کارخانه تولید خود کنند؛ چون هم کارخانه تولید شرکت ها در این منطقه مستقر است و هم فرودگاه در دسترس شرکت ها است و هم گمرک در این منطقه مستقر شده است.

بنابراین اگر شرکت های دانش بنیان و صنعتی مستقر در پیام بخواهند مواد اولیه خارجی به کشور وارد و یا محصول خود را به سایر کشورها صادر کنند، می توانند به صورت مستقیم از فرودگاه پیام بهره برداری کنند.

همچنین حداقل تشریفات گمرکی را می توان از دیگر مزایای این منطقه دانست و درحال حاضر در حال حاضر 320 شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر هستند که بیش از 95 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گمرک تخصصی فاوا به کجا رسید؟

راه اندازی گمرک تخصصی فاوا به کجا رسید؟