مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:202023-12-28سياسي

افزایش ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان کرمان/ اعلام حوزه های قضایی برتر


معاون فناوری و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان گفت: 423 هزار و 440 پرنده در سال جاری به دستگاه قضایی استان کرمان وارد شده که 12 درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

- ایسنا/کرمان معاون فناوری و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان گفت: 423 هزار و 440 پرنده در سال جاری به دستگاه قضایی استان کرمان وارد شده که 12 درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

حسن سلطانی نژاد صبح امروز هفتم دی ماه در همایش روسا و دادستان های استان کرمان در راستای ارزیابی عملکرد حوزه های قضایی اظهار کرد: 398 شعبه موثر قضایی در استان داریم.

وی بیان کرد: 423 هزار و 440 پرنده در سال جاری به دستگاه قضایی استان کرمان وارد شده که 12 درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

سلطانی نژاد با اشاره به خروج 417 هزار و 233 پرونده در 9 ماهه امسال و افزایش 14 درصدی، افزود: نرخ رسیدگی به پرونده در استان کرمان 99 درصد با افزایش دو درصدی نسبت به سال قبل بوده است.

معاون دادگستری استان کرمان اظهار کرد: ابتدای مهرماه امسال تعداد پرونده های مُسن 7646 مورد بوده که تا ابتدای دی ماه 1826 مورد از این پرونده ها کاهش یافته است.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به ارزیابی عملکرد حوزه های قضایی استان کرمان گفت: ورودی و خروجی پرونده ها(نرخ رسیدگی)، ابلاغ الکترونیک، پرونده های مسن، نقض آراء، پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان کرمان/ اعلام حوزه های قضایی برتر

افزایش ورودی پرونده به دستگاه قضایی استان کرمان/ اعلام حوزه های قضایی برتر