مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:052024-01-03سياسي

آیا این کنسرت در شأن حاج قاسم بود؟


آیین رونمایی از سمفونی سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در حالی شامگاه 12 دی ماه در تالار وحدت برگزار شد که هیچ یک از مقامات لشگری و کشوری در این مراسم حاضر نشدند.

- آیین رونمایی از سمفونی سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در حالی شامگاه 12 دی ماه در تالار وحدت برگزار شد که هیچ یک از مقامات لشگری و کشوری در این مراسم حاضر نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر رونمایی از سمفونی به قد قامت یاران به یاد سردار قاسم سلیمانی از چند روز پیش در رسانه ها منتشر شد؛ مراسمی که انتظار می رفت با حضور مقامات بلندپایه کشور و چهره های مطرح موسیقی کشور با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود اما به جز شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ چهره دیگری در این مراسم حضور نداشت؛ اتفاقی که نحوه برگزاری آن علامت سوال بزرگی را در ذهن ایجاد می کند! سمفونی حاج قاسم را چه کسی ساخت؟ سمفونی به قد قامت یاران توسط میلاد آقایی و امیرحسین سمیعی آهنگسازی شده است.

این اثر در سه بخش دفاع مقدس، دفاع از حرم و شهادت در وصف حاج قاسم سلیمانی و قطعه آتش به جای سنگ به آهنگسازی و خوانندگی امیرحسین سمیعی و سیدمحسن حسینی با اشعاری از محمدمهدی سیار تولید شد.

در نهایت محتوای این مجموعه هنری شامگاه 12 دی ماه توسط ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان روی صحنه تالار وحدت رفت و در قالب یک اجرای معمولی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا این کنسرت در شأن حاج قاسم بود؟

آیا این کنسرت در شأن حاج قاسم بود؟