مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:252024-01-16سياسي

فعالیت برخی سکوهای داخلی در حوزه اطلاع رسانی انتخابات مجلس


طبق اعلام رییس مرکز ملی فضای مجازی برای فراهم کردن شرایط لازم جهت افزایش مشارکت، مقدمات خوبی در لایه خدمات در حال فراهم شدن است و برخی سکوها قرار است در حوزه اطلاع رسانی مانند معرفی حوزه و شعب اخذ رای و درراستای راحتی مردم در زمان برگزاری انتخابات، - طبق اعلام رییس مرکز ملی فضای مجازی برای فراهم کردن شرایط لازم جهت افزایش مشارکت، مقدمات خوبی در لایه خدمات در حال فراهم شدن است و برخی سکوها قرار است در حوزه اطلاع رسانی مانند معرفی حوزه و شعب اخذ رای و درراستای راحتی مردم در زمان برگزاری انتخابات، فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است در تاریخ 11 اسفندماه سال جاری برگزار شود و وزارت کشور را موظف شده است تا در حداقل یک هشتم حوزه های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کنند.

در این راستا سی و نهمین جلسه ستاد رسانه فضای مجازی کشور صبح امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف کشور و سید محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه محسن اسلامی-سخنگوی ستاد انتخابات کشور- گزارشی از آخرین روند بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و نتایج بررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت ارایه و اعضای ستاد رسانه درباره طرح اقدام رسانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برخی سکوهای داخلی در حوزه اطلاع رسانی انتخابات مجلس

فعالیت برخی سکوهای داخلی در حوزه اطلاع رسانی انتخابات مجلس