مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23پزشكي

« سیروان » فاقد بیمارستان است


سیروان بیمارستان ندارد و مرکز بهداشتی و درمانی لومار در ایام خاص و تعطیلات نوروز جوابگوی نیاز بیماران نیست و انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی استان به انتظارات چندین ساله مردم پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدباقر شریفی فرماندار شهرستان سیروان، در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افزود: این دیار با بیش از 16 هزار جمعیت ثابت و در ایام متعدد سال همچون ایام عید، تعطیلات تابستان، فصل کشاورزی و غیره بیش از 10 هزار نفر به جمعیت آن اضافه می شود و تنها درمانگاه لومار از لحاظ نیرو و امکانات زیرساختی جوابگوی مردم منطقه نیست.

وی اظهار داشت: این شهرستان بیمارستان ندارد و تا احداث و راه اندازی آن، وجود مرکز اورژانس که در آن بتوان برای کوچکترین خدمات بیمار را به استان اعزام نکرد، ضروری است.

وی تصریح کرد: مردمان این دیار برای رفع مشکلات درمانی و بهداشتی به مرکز استان، استان های همجوار و یا مرکز کشور مراجعه می کنند که در همه زمینه ها با مشکل عدیده ای مواجه می شوند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ارتقا مرکز سلامت این شهرستان برای ایام خاص ضروری است، گفت: ارتقا درمانگاه لومار در زمینه های مختلف برای پذیرش بیماران و مهمانان نوروزی ضرورت دارد و از نیازهای اصلی این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« سیروان » فاقد بیمارستان است

« سیروان » فاقد بیمارستان است