مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:152024-01-17اجتماعي

تخصیص امتیاز برای معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی


معاون وزیر آموزش و پرورش از تخصیص امتیاز برای معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارآموزش و پرورش خبرگزاری فارس، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز در جمع مدیران مدارس گفت: اگر دانش آموز به لحاظ سلامت جسمی و روحی در موقعیت مناسب نباشد، یادگیری مناسبی نخواهد داشت بنابراین دانش آموزان باید در دو ساحت علمی و جسمی تقویت شوند.

وی افزود: بازی مهمترین عنصر تربیتی و ارتباطی با کودکان است ، معلم ورزش به دلیل بازی، بیشترین ارتباط را با دانش آموزان دارد و محبوب ترین معلم است.

معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به دلیل بازی نکردن با کودکان آنها به سمت فضای مجازی رفته اند و در حال تربیت شدن در این فضا هستند، متذکر شد: متأسفانه فاصله ما با دانش آموزان بیشتر شده است در حالیکه در دوره متوسطه اول به دلیل دوره حساس نوجوانی، دانش آموزان  به بیشترین ارتباط نیاز دارند.

چاقی 33 درصد دانش آموزان وی درباره چاقی دانش آموزان گفت: هم اکنون نرخ چاقی دانش آموزان به طور میانگین 33 درصد و در برخی استان ها 40 درصد است و نسل سلحشور و شجاع ایرانی در حال تبدیل شدن به نسلی چاق و تُپل است، سبک زندگی کودکان به سمت کم تحرکی و بازی مجازی سوق یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص امتیاز برای معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی

تخصیص امتیاز برای معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی