مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:552024-01-02سياسي

ثبت نام 32 هزار زن تأثیرگذار برای شرکت در دومین کنگره ملی زنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر در نشست خبری دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار اظهار داشت: - معاون زنان و خانواده رییس جمهور گفت: دومین کنگره ملی زنان تاثیر گذار فردا در سال روز تکریم مقام زن و روز مادر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور و رییس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر در نشست خبری دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار اظهار داشت: شهید سردار قاسم سلیمانی درس مقاومت، ایستادگی و پایداری داد و محور حرکت زنان و مقاومت است.

وی با اشاره به حوادث غزه و اقدامات ددمنشانه اسراییل افزود: زنان غزه ایثارگری و شیرزنی را به اوج رسانند و بهترین تأثیر گذاری را در جهان داشته اند.

خزعلی در ادامه به نام گذاری ایام هفته بزرگداشت مقام زن بیان داشت: نام گذاری فردا زن بیداری، مقاومت و مکتب شهید سلیمانی است.

معاون زنان و خانواده رییس جمهور ادامه داد: کنگره زنان تأثیر گذار فردا برگزار و زنان نمونه تقدیر به عمل می آید.

وی گفت: سامانه کنگره از سال گذشته تشکیل و زنانی که با حفظ خانواده نقش آفرینی در شهرها، روستا ها و استان ها داشته اند، با رأی مردم انتخاب می شوند و در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 32 هزار زن تأثیرگذار برای شرکت در دومین کنگره ملی زنان

ثبت نام 32 هزار زن تأثیرگذار برای شرکت در دومین کنگره ملی زنان