مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:302024-01-10سياسي

اقتصاد دریا محور در توسعه تمدنی دریا مورد تاکید است


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اظهار اینکه بحث توسعه تمدنی در دریا دارای ظرفیت و مزیت است، گفت: این مقوله از نظر سرعت و مانایی زودتر به نتیجه می رسد از این رو اقتصاد دریا محور در توسعه تمدنی دریا مورد تاکید است.

- ایسنا/مازندران فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اظهار اینکه بحث توسعه تمدنی در دریا دارای ظرفیت و مزیت است، گفت: این مقوله از نظر سرعت و مانایی زودتر به نتیجه می رسد از این رو اقتصاد دریا محور در توسعه تمدنی دریا مورد تاکید است.

امیر دریا دار دکتر شهرام ایرانی امروز، 20 دی در همایش ملی تمدن دریایی - مسیر پیشرفت که به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: محور اصلی همایش نقش اقتصاد دریا محور است که موجب شکوفایی علمی و اقتصادی برای جامعه می شود.

وی با اشاره به سند بالادستی مهم که اشاره به حوزه تمدنی دارد افزود: بر اساس سیاست های بیانیه گام دوم انقلاب، فرمانده کل قوا بحث تمدن اسلامی را مطالبه و مورد تاکید قرار دادند.

دریا دار ایرانی تصریح کرد: در سیاست های دریا محور با محوریت اقتصاد دریا نیز به بحث تمدن سازی وتمدن دریایی اشاره شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه سند بالادستی ما را بر آن داشت در این حوزه اقدام موثر انجام دهیم، بیان کرد: این امر با مشارکت همه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دریا محور در توسعه تمدنی دریا مورد تاکید است

اقتصاد دریا محور در توسعه تمدنی دریا مورد تاکید است