مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:252024-01-20بين الملل

نظرسنجی تکان دهنده سازمان جهانی صهیونیسم درباره اسراییلی ها


نتایج نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیسم نشان داد که پس از عملیات طوفان الاقصی، 80 درصد اسراییلی ها مقیم خارج از فلسطین اشغالی حاضر به بازگشت به این اراضی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اسراییلی امروز (شنبه، 20 ژانویه)، از افزایش بی سابقه شمار یهودیانی که فلسطین اشغالی را ترک کرده اند و حاضر به بازگشت مجدد به آن بویژه پس از هفتم اکتبر گذشته تاکنون نیستند، خبر دادند.

  تلویزیون رژیم صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی جالب توجه در خصوص شمار اسراییلی هایی که فلسطین اشغالی را ترک می کنند منتشر و اعلام کرد این نظرسنجی سازمان جهانی صهیونیسم نشان می دهد که 80 درصد اسراییلی های خارج از فلسطین اشغالی پس از حمله 7 اکتبر نمی خواهند به اسراییل بازگردند.

رییس بخش سازماندهی و روابط با اسراییلی ها در سازمان جهانی صهیونیسم و مسؤول این نظرسنجی گوستی یهوشوا براورمن توضیح داد مردم اسراییل در حال نوسان هستند.

این یک شوک است.

ما دنبال شوک نیستیم.

بلکه در درون خود شوک قرار داریم .

وی افزود که 70 درصد اسراییلی ها سبک زندگی خود را تغییر داده و علائم نشان دهنده یهودی بودنشان از جمله استفاده از ستاره داوود یا صحبت به زبان عبری را مخفی می کنند و علاوه بر آن می گویند که به میزان دو برابر مقایسه با گذشته، تهدید شخصی احساس می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی تکان دهنده سازمان جهانی صهیونیسم درباره اسراییلی ها

نظرسنجی تکان دهنده سازمان جهانی صهیونیسم درباره اسراییلی ها