مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:402023-12-24سياسي

در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نگاه سیاسی وجود نداشته است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس در هیات های اجرایی نگاه سیاسی نبوده و این کار مبتنی بر پاسخ مراجع پنجگانه بر اساس استعلامات یا تحقیقات محلی بوده است.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس در هیات های اجرایی نگاه سیاسی نبوده و این کار مبتنی بر پاسخ مراجع پنجگانه بر اساس استعلامات یا تحقیقات محلی بوده است.

عبدالله افرازه شهاوند در نشست خبری که امروز (3 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به دیدار برخی از مردم خوزستان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: این دیدار، دیدار عمومی مردم کرمان و خوزستان با رهبری نبود و عنوان کردن چنین چیزی درست نیست.

این دیدار به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بود که با توجه به درخواست های قبلی، گفتند سهمیه ای برای مردم خوزستان در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه حاج قاسم سلیمانی قبل از اینکه متعلق به همه مردم باشند منسوب به کرمان است، سهم بیشتری برای مردم کرمان در نظر گرفته شد و سهم هزار نفری به مردم خوزستان داده شد که سهم کمی بود و شرمنده بسیاری از مردم خوزستان شدیم زیرا همه دوست داشتند دیدار عاشقانه ای با مقام معظم رهبری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نگاه سیاسی وجود نداشته است

در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نگاه سیاسی وجود نداشته است