مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:402023-12-28سياسي

شهادت سیدرضی موسوی حاکی از ضعف و ناتوانی رژیم جنایتکار صهیونیستی است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نحوه شهادت سردار موسوی، نشادهنده خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نحوه شهادت سردار موسوی، نشادهنده خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه هماهنگی بزرگداشت یار دیرین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید سیدرضی موسوی و گرامی داشت یوم الله 9 دی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی، اظهار کرد: نحوه شهادت سردار موسوی، یار و همراه قدیمی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و از باسابقه ترین مستشاران ایرانی جبهه مقاومت در سوریه، نشانه خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به مراسم بزرگداشت شهید سیدرضی موسوی در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور طولانی مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت ما است لذا روز یکشنبه 10 دی ماه حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناس استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سیدرضی موسوی حاکی از ضعف و ناتوانی رژیم جنایتکار صهیونیستی است

شهادت سیدرضی موسوی حاکی از ضعف و ناتوانی رژیم جنایتکار صهیونیستی است