مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 18:252024-01-19فرهنگي

ارسال 800 اثر به دبیرخانه جشنواره دوسالانه خوشنویسی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بالغ بر 800 اثر به دبیرخانه جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران، ارسال شده است و امیدواریم همانند دوره های گذشته میزبان شایسته ای برای برگزاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسان کشور باشیم.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بالغ بر 800 اثر به دبیرخانه جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران، ارسال شده است و امیدواریم همانند دوره های گذشته میزبان شایسته ای برای برگزاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسان کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین براتی روز جمعه، 29 دی در آیین افتتاح هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین مهد هنر خوشنویسی است و امروز این استان به اعتبار سبقه فرهنگی خود، میزبان هفتمین دوسالانه خوشنویسی ملی است.

وی با بیان اینکه از پایتختی قزوین در عرصه خوشنویسی بایستی به خوبی صیانت شود، خاطرنشان کرد: به جرأت می توان گفت هفتمین دوسالانه با همراهی خوبی که از سوی انجمن خوشنویسان کشور صورت گرفت با مشارکت حداکثری هنرمندان این عرصه برگزار شد.

مدیرکل ارشاد استان قزوین بیان کرد: بالغ بر 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره، ارسال شده است و امیدواریم همانند دوره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 800 اثر به دبیرخانه جشنواره دوسالانه خوشنویسی

ارسال 800 اثر به دبیرخانه جشنواره دوسالانه خوشنویسی