مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:152024-01-12سياسي

مردم اجازه نمی دهند کسی به آرمان های این انقلاب خدشه وارد کند


مردم با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی اما دل در گرو انقلاب دارند و اجازه نمی دهند کسی به آرمان های این انقلاب خدشه وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: تقوای الهی یعنی توجه کنیم در مسیر زندگی پا در جایی بگذاریم که مطمئن باشیم لغزش متوجه ما نخواهد شد یعنی حرکت در مسیری که از مسیر حق دور نشویم همه باید مراقب باشیم در این عمری که خدا به امانت در اختیار ما گذاشته با رعایت تقوای الهی منزلگاه ما بهشت برین باشد.

وی افزود: یکی از صفات ویژه مومنان تواضع در مقابل حضرت حق و بزرگان دین است، شهید سلیمانی در مقابل مردم متواضع بود در تمام بحران ها، حوادث طبیعی و صحنه ها بدون ریا حضور داشت.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: برخی کاندیداهای انتخاباتی قبل از رای آوردن مردم دار شده و وعده ها می دهند امید است اگر در جایگاهی منصب شدند هم اینگونه باشند و برای رضای خدا کار کنند.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: ملتی که به آمریکا اعتماد کند شکست خواهد خورد، آمریکا غیر قابل اعتماد است و ما فراموش نکردیم کسانی بودند به آمریکا اعتماد کردند اما آمریکا از آنها به عنوان یک دستمال دور انداخته هم استفاده نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اجازه نمی دهند کسی به آرمان های این انقلاب خدشه وارد کند

مردم اجازه نمی دهند کسی به آرمان های این انقلاب خدشه وارد کند