مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:452023-12-30حوادث

مرگ خاموش دومین همدانی در دی ماه


سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ دو نفر در استان از ابتدای دی ماه تاکنون به علت مسمومیت با گازمونوکسیدکربن(مرگ خاموش) خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ دو نفر در استان از ابتدای دی ماه تاکنون به علت مسمومیت با گازمونوکسیدکربن(مرگ خاموش) خبر داد.

دکتر محمد مالمیر در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: پس از مرگ مردی میانسال در شهرستان کبودراهنگ در یکم دی ماه به علت مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن، روز گذشته -جمعه 9 دی- نیز جوانی 20 ساله با وجود تلاش های تیم پزشکی پس از چهار روز در بیمارستان جان باخت.

وی مطرح کرد: بنا به اظهارات بستگان، چهار روز پیش از مرگ، این جوان در پارکینگ خانه در ماشین روشن، مشغول درست کردن ضبط خودرویش بوده که با گاز مونوکسیدکربن مسموم می شود، افراد خانواده پس از یافتن پیکر نیمه جانش، او را به بیمارستان رسانده و بستری می کنند اما متأسفانه به علت مسمومیت زیاد، روز گذشته فوت می کند.

مالمیر اظهار کرد: علاوه بر دو مورد مرگ ثبت شده در نخستین ماه از فصل زمستان، طی 9 ماهه امسال 25 نفر در استان همدان به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاموش دومین همدانی در دی ماه

مرگ خاموش دومین همدانی در دی ماه