مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:562024-01-03بين الملل

انصارالله یمن: جمهوری اسلامی ایران قوی تر از تمامی توطئه هاست


جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای انفجارهای تروریستی کرمان را به شدت محکوم کرد و آن را جنایتکارانه خواند.

- جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای انفجارهای تروریستی کرمان را به شدت محکوم کرد و آن را جنایتکارانه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، با صدور بیانیه ای در واکنش به انفجارهای تروریستی کرمان، ضمن محکومیت شدید آن، گفت که این گونه اقدامات در راستای مقابله با نقش آفرینی ایران در مواجهه با استکبار است.

به نوشته وبگاه المسیره، در این بیانیه آمده است: به شدت انفجارهای جنایتکارانه شهر کرمان ایران را که دهها شهید و مجروح در پی داشته است را محکوم می کنیم و به رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران و خانواده قربانیان تسلیت می گوییم .

انصارالله یمن افزود: انفجارهای کرمان در امتداد تلاش ها برای شکست ایران و از میان برداشتن نقش آفرینی این کشور در مواجهه با استکبار و حمایتش از امت اسلامی و مقاومت است؛ ما مطمئنیم که جمهوری اسلامی قوی تر از تمامی توطئه ها است و تمامی تلاش های آمریکا و اسراییل برای بی ثباتی و ناامن سازی این کشور ان شاء الله با شکست مواجه خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: جمهوری اسلامی ایران قوی تر از تمامی توطئه هاست

انصارالله یمن: جمهوری اسلامی ایران قوی تر از تمامی توطئه هاست