مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:502023-12-25سياسي

«امید برکت» به فارس رسید


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس گفت: استان فارس به عنوان اولین استان در کشور طرح امید برکت را اجرا می کند.

- ایسنا/فارس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس گفت: استان فارس به عنوان اولین استان در کشور طرح امید برکت را اجرا می کند.

حسین پورنورعلی امروز، 4 دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: با حمایت مالی بنیاد 15 خرداد و همکاری قرارگاه سلامت بنیاد احسان 2 هزار بیمار سرطانی در کشور به صورت رایگان در مجهزترین و پیشرفته ترین مرکز جامع غربالگری، پیشگیری و تشخیص و درمان سرطان کشور مداوا خواهند شد.

وی اظهار کرد: مرکز جامع سرطان برکت دارای دستگاه های شتاب دهنده خطی دستگاه سایبرنایف و دستگاه توموتوراپی و دستگاه سی تی سیمولاتور است و این مرکز با بخش های تخصصی شیمی درمانی رادیوتراپی، ژنتیک و آزمایشگاه پاتوبیولوژی به بیماران خدمات ارائه می دهد.

پورنورعلی ادامه داد: در پی انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گام اول سهمیه استان 88 نفر بیمار است که این بیماران از بین دهک های یک تا پنج انتخاب و فرایند درمان خود را در مرکز جامع سرطان برکت دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید برکت» به فارس رسید

«امید برکت» به فارس رسید