مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:052023-12-28سياسي

انعقاد تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران بین همدان، سنندج و کرمانشاه


تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران بین همدان، سنندج و کرمانشاه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان دومین روز نشست مدیران گردشگری شهرداری های کلانشهرهای ایران با حضور شهرداران همدان، کرمانشاه و سنندج و روسای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و سنندج برگزار شد و تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران در راستای شکوفایی گردشگری غرب کشور امضا شد.

در ابتدای این جلسه شهردار همدان با اشاره به دستاوردهای مثبت در بحث گردشگری غرب کشور عنوان کرد: پتانسیل های خوبی در غرب کشور وجود دارد که باید این ظرفیت ها به عنوان مسیر گردشگری مورد توجه قرار گیرد و استان های غرب کشور از مواهب آن بهره مند شوند.

سید مسعود حسینی با اشاره به تجربه خوب ثبت جهانی هگمتانه و حضور ارزیابان یونسکو در همدان افزود: همدان دارای مواهب طبیعی، الهی و تاریخی و فرهنگی ارزشمندی نظیر کوه الوند، هگمتانه، عباس آباد، غار علیصدر و شخصیت های برجسته نظیر عین القضات، بوعلی و میر سیدعلی همدانی و سایر شخصیت هاست که باید در عرصه داخلی و خارجی معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید سیاستگذاری خوبی در حوزه گردشگری رقم بخورد گفت: هر چند میراث فرهنگی متولی اصلی حوزه گردشگری است ولی در بعد اجرای این شهردارها هستند که باید وارد حوزه گردشگری شوند و در این راستا 300 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران بین همدان، سنندج و کرمانشاه

انعقاد تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران بین همدان، سنندج و کرمانشاه