مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:052024-01-17سياسي

پیش نویس تفاهم نامه کشورهای عضو کریدور شمال جنوب در ایستگاه پایانی


پیش نویس متن تفاهم نامه چند جانبه مابین کشورهای عضو کریدور شمال جنوب، مراحل پایانی بررسی جهت تصویب در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ایران و روسیه را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از منطقه آزاد انزلی، در ادامه رایزنی های سازمان منطقه آزاد انزلی با نهادهای متناظر خود در کشورهای هدف جهت ایفای نقش محوری در دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران؛ در یک گفت وگوی ویدویی آنلاین مابین سرگیی میلوشکین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس و محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ سازوکارهای عملیاتی سازی فرآیند تأسیس اتحادیه مناطق آزاد عضو کریدور شمال جنوب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  در این نشست که عضو هیأت مدیره، معاونین اقتصادی و بندری سازمان حضور داشتند؛ دو طرف در ارتباط با سرعت بخشیدن به فرآیندهای اداری، همکاری بیشتر وزارتخانه های اقتصاد و خارجه دوطرف، معرفی دو منطقه به عنوان نماینده مناطق آزاد دو کشور در این تفاهم نامه، چگونگی حضور مناطق آزاد دیگر کشورهای عضو کریدور، پیگیری مکاتبات اداری به توافق رسیدند.

بهره گیری از فرصت کمیسیون های مشترک جهت طرح و تصویب در توافقنامه های دولت های ذی نفع در این گذرگاه بین المللی و استفاده از ظرفیت های دبیرخانه شورایعالی برای هم افزایی و بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس تفاهم نامه کشورهای عضو کریدور شمال جنوب در ایستگاه پایانی

پیش نویس تفاهم نامه کشورهای عضو کریدور شمال جنوب در ایستگاه پایانی