مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:052024-01-11سياسي

افزایش سه برابری درخواست های مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: حدود 120 هزار درخواست مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان جمع آوری و ثبت شد که در مقایسه با دور اول سفر با ثبت حدود 39 هزار درخواست، - ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: حدود 120 هزار درخواست مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان جمع آوری و ثبت شد که در مقایسه با دور اول سفر با ثبت حدود 39 هزار درخواست، بیش از سه برابر افزایش یافته است.

صفدر اسماعیلی دیروز (چهارشنبه 20 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع درخواست های مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور 28 هزار درخواست تلفنی در سامانه سامد ثبت شد.

وی اضافه کرد: 90 هزار نامه مردمی نیز جمع آوری شده که تاکنون 28 هزار نامه در سامانه ثبت و مابقی درخواست ها نیز در حال تفکیک و پردازش است.

این مسئول ادامه داد: نامه های ارسالی مردم زنجان در سفر رییس جمهور حداکثر تا 20 روز آینده در سامانه سامد ثبت و کد رهگیری آنها ارسال می شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه نامه ها و درخواست های مردمی پس از ثبت در سامانه در مدت 2 ماه آینده رسیدگی و ارجاع می شود، افزود: تلاش می شود حداکثر تا 2 ماه آینده تکلیف نامه های مردمی مشخص و به دستگاه های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری درخواست های مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان

افزایش سه برابری درخواست های مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان