مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 23:252024-01-11حوادث

تولید همبرگر و استیک در کارگاه زیرزمینی!


فردی که یک طبقه منزل مسکونی را در منطقه خواجه ربیع مشهد به کارگاهی زیرزمینی برای تولید همبرگر و استیک تبدیل کرده بود،درحالی ادعا می کرد شیوه های بهداشتی را به کار می گیرد که هیچ گونه مجوزی دراین باره نداشت و از برچسب تقلبی استفاده می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در پی رصدهای اطلاعاتی و بهره گیری از منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد افرادی سودجو اقدام به تولید همبرگرهای غیربهداشتی می کنند و امنیت غذایی مردم را با فروش آن به اغذیه فروشی ها به خطر انداخته اند.

به همین دلیل با دستور سرهنگ روح ا.

شجاعی (رییس کلانتری خواجه ربیع) گروهی از افسران کارآزموده دایره اطلاعات و امنیت کلانتری عازم نشانی مذکور شدند و با هماهنگی قضایی و در حضور نماینده اداره دام پزشکی مشهد،به بازرسی این کارگاه زیرزمینی پرداختند .

آن ها در حالی با گوشت های بسته بندی  و وضعیت غیربهداشتی تاسف برانگیز روبه رو شدند که تولیدکننده همبرگر و استیک مدعی شد از کشتارگاه گوشت های تازه خریداری می کند و چند کارگر هم دراین مکان استخدام شده اند! با دستور جانشین دادسرای ناحیه 4 مشهد،کارگاه مذکور در حالی پلمب شد که حدود200 کیلوگرم گوشت به همراه مقادیر زیادی سرو ته نان خشک ساندویچی و همچنین صدها برگ برچسب با مارک و دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید همبرگر و استیک در کارگاه زیرزمینی!

تولید همبرگر و استیک در کارگاه زیرزمینی!