مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:152024-01-10اقتصادي

صدور مجوز پلاک گذاری ملی خودروهای وارداتی مناطق آزاد + سند


مجوز پلاک گذاری ملی خودروهای وارداتی مناطق آزاد از سوی هیات وزیران به نهادهای مربوطه ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تصویب نامه هیات وزیران خودروهایی که تا پیش از ابلاغ این آیین نامه مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری و صنعتی بویژه اقتصادی بودند، مشروط به پرداخت کلیه عوارض و بدهی های مربوط و حقوق ورودی (مشتمل بر حقوق گمرکی و سود بازرگانی مصوب) و عوارض متعلق، پلاک ملی می شوند.

  در ماده 1 این مصوبه آمده است: خودروهایی که تا پیش از ابلاغ این آیین نامه مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی هستند، مشروط به پرداخت کلیه عوارض و بدهی های مربوط و حقوق ورودی (مشتمل بر حقوق گمرکی و سود بازرگانی مصوب) و دارا بودن معاینه فنی متصل به سامانه سیمفا، با رعایت قوانین، مجاز به پلاک گذاری ملی و واردات به سرزمین اصلی می باشند.

خودروهای مستثنی شده از حکم بند (1) تفاهم نامه مشترک شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و گمرک جمهوری اسلامی ایران به شماره 4002.

10.

1430 مورخ 1400.

3.

10 مشمول حکم این ماده نمی باشند.

ماده 2- مبنای تعیین ارزش خودرو و حقوق ورودی بر اساس تبصره (6) اصلاحی ماده واحده قانون چگونگی محاسبه و وصول حقوق گمرکی، سود بازرگانی و مالیات انواع خودرو و ماشین آلات راهسازی وارداتی و ساخت داخل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز پلاک گذاری ملی خودروهای وارداتی مناطق آزاد + سند

صدور مجوز پلاک گذاری ملی خودروهای وارداتی مناطق آزاد + سند