مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 18:052024-01-03سياسي

کم رنگ سازی نقش مهم «مادری» از جمله خسارات دوران پهلوی بر فرهنگ کشور است


تولیت آستان قدس رضوی کم رنگ سازی نقش مهم «مادری» را از جمله خسارات دوران پهلوی بر فرهنگ کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار مادران شهدای مقاومت و بانوان منتخب چهارمین دوره طرح ملی شکوه مادری که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزارشد؛ نقش مادر را از مهم ترین عوامل برای سلامت، تعالی و سعادت فرد، خانواده و اجتماع دانست و اظهار کرد: در دوران پهلوی و با نفوذ فرهنگ غربی، نقش با اهمیت، با عظمت و سرنوشت ساز مادری با هدف ستیز با بنیان خانواده، کم رنگ شد؛ به طوری که امروز کمتر کسی به ایفای نقش مهم مادری افتخار می کند.

وی با بیان اینکه انسان از دامان مادر به معراج می ر سد؛ گفت: بهترین مهدکودک ها و مربیان نیز نمی توانند نقش مادر را برای کودک ایفا کنند، مهدکودک از مادر سلب مسئولیت نمی کند و نفس حضور و سخن گفتن مادر با کودک اثر وضعی منحصر به فردی دارد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به اهمیت مقام شامخ و جایگاه والای زن در قالب مادر اشاره و عنوان کرد: محور تربیت و بالندگی جامعه ابتدا در خانواده شکل می گیرد و آن کسی که در خانواده رکن اساسی و محوریت تربیت را برعهده دارد، مادر است.

وی با بیان اینکه شهدا در اثر تربیت مادران شایسته به آن جایگاه والا رسیدند، عنوان کرد: مادران شهدا نه تنها در ثواب و اجر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم رنگ سازی نقش مهم «مادری» از جمله خسارات دوران پهلوی بر فرهنگ کشور است

کم رنگ سازی نقش مهم «مادری» از جمله خسارات دوران پهلوی بر فرهنگ کشور است