مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:252024-01-20سياسي

ضرورت تولید محتوا و فضاسازی محیطی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تولید محتوا و فضاسازی محیطی در دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه های مختلف است و این حرارت و انگیزش هیچ وقت سرد نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار کرد: ارزش های اصولی انقلاب اسلامی، حیات بخش و همیشگی است و مردم انقلابی ایران توانمندی فتح قله های استقلال و آزادی را از همین مسیر و منبع، دریافت می کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه های مختلف است و این حرارت و انگیزش هیچ وقت سرد نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با متذکر شدن برگزاری پرشور و با نشاط ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر، ادامه داد: فضاسازی محیطی و تولید محتواهای مرتبط با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور و استان اردبیل، از جمله اقداماتی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمیان با تأکید بر توجه به تبیین و روشن گری در بین دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان، بیان کرد: در این راستا، همکاری تمامی نهادها و دستگاه ها با آموزش و پرورش و دانشگاه ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تولید محتوا و فضاسازی محیطی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

ضرورت تولید محتوا و فضاسازی محیطی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر