مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 23:452024-01-17سياسي

جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار را خُرد کرد


مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار را خُرد کرد و ابرقدرتی آمریکا را شکست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار را خُرد کرد و ابرقدرتی آمریکا را شکست.

محمد نوروزپور شامگاه 27 دی ماه در همایش بزرگداشت 68 دانش آموز شهید حمله موشکی بروجرد پرواز پروانه ها که در سالن سینما فلسطین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عزمی در مسئولین بروجرد ایجاد شده که کنگره ای برای این شهدای بزرگوار 68 شهید دانش آموز که کمتر از آن ها در کشور یاد شده، برگزار شود.

وی تصریح کرد: این شهدا، شهدای هستند که خصوصیت ویژه ای دارند این 68 دانش آموز در یکجا و در یک روز به شهادت رسیده اند این حادثه بزرگ می بایست در کشور و استان از آن یاد شود.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: در این راستا تصمیم گرفته شده که کنگره برای این شهدا در سطح کشوری برگزار شود و برخی از اقدامات را در سطح بین المللی مثل اقدامات حقوقی در دفاع از خون این شهدای بزرگوار دنبال می کنند بسیار کار خوب و پسندیده ای است.

نوروزپور با اشاره به دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی، اضافه کرد: یک عمر مستکبرین عالم در دنیا فریاد زدند حکومت دینی نمی تواند جامعه را ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار را خُرد کرد

جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار را خُرد کرد