مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:502023-12-26ورزشي

چرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را تحویل نگرفت؟


رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک از تحویل آن در هفته گذشته خودداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، فدراسیون جهانی آن را نپذیرفت و اعلام کرد که زهرا اینچه درگاهی را به عنوان رییس قبول دارد همین موضوع باعث شد تا اختلافات داخلی و مدیریتی در این فدراسیون بیش از گذشته نمود پیدا کند.

  علاوه براین ابطال انتخابات از سوی دیوان عدالت اداری موضوع را پیچیده کرد و از آنجایی که فدراسیون جهانی هم آن را قبول نداشت، اعزام ژیمناست ها به مسابقات مختلف با مشکل روبه رو شد.

  وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تصمیم گرفت فدراسیون را به اینچه درگاهی تحویل دهد و قرار بود هفته گذشته این کار صورت بگیرد اما رییس سابق فدراسیون به دلیل نداشتن ابلاغ و حکم از پذیرفتن مسئولیت خودداری کرد.

آرش فرهادیان مدیر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در این باره گفت: قرار بود هفته گذشته بر اساس آنچه نظر فدراسیون جهانی بود به علت حمایت از این رشته در کشورمان خانم درگاهی مسئولیت سرپرستی را بر عهده بگیرد تا انتخابات برگزار شود اما او اشاره کرد که چون ابلاغی از وزارت ورزش به او داده نشده از حضور در فدراسیون امتناع می کند تا به هر صورت وضعیت به همین شکل باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را تحویل نگرفت؟

چرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را تحویل نگرفت؟