مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:202023-12-22اقتصادي

115 باجه و شعبه پست بانک در روستاها و شهرهای چهارمحال و بختیاری فعال است


رییس پست بانک چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در کشور 6 هزار باجه روستایی وجود دارد، گفت: از این تعداد 110 باجه روستایی در استان و پنج شعبه در شهرهای شهرکرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا شجاعی با اشاره به هدف تاسیس پست بانک، گفت: دولت در دهه 70 با هدف ایجاد عدالت برای ارائه خدمات رسانی پولی و بانکی به روستاها این بانک را تاسیس کرد.

رییس پست بانک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در کشور 6 هزار باجه روستایی وجود دارد که از مجموع این تعداد 110 شعبه روستایی در استان و پنج شعبه در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان فعال است.

وی افزود: با ایجاد باجه های پست بانک، به نوعی اشتغال زایی پایدار انجام می شود و 50 درصد باجه های چهارمحال و بختیاری را بانوان اداره می کنند.

شجاعی اضافه کرد: 80 درصد از امکانات، تجهیزات و سرمایه ها در پست بانک متعلق به مردم است و فقط سازماندهی این منابع بر عهده دولت است.

وی بیان کرد: در طی 27 سال عمر پست بانک هیچ موردی در خصوص بنگاه داری، اختلاس، رشوه و کلاهبرداری گزارش نشده و در چندین سال در جشنواره شهید رجایی برترین بانک دولتی کشور معرفی شده است.

رییس پست بانک چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یک باجه پست بانک به چند روستا خدمات می دهد، عنوان کرد: 80 درصد روستاهای این استان از پست بانک خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115 باجه و شعبه پست بانک در روستاها و شهرهای چهارمحال و بختیاری فعال است

115 باجه و شعبه پست بانک در روستاها و شهرهای چهارمحال و بختیاری فعال است