مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 18:302024-01-19سياسي

شهدای ایران اسلامی از مکتب عاشورایی و حسینی درس دشمن ستیزی آموختند


یکی از یادگاران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدای کشورمان درس آموخته مکتب اهل بیت بودند، گفت: شهیدان ایران از مکتب حسینی و عاشورایی درس دشمن ستیزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار سرتیپ پاسدار جهانبخش حسن نیا عصر جمعه در یادواره 6 شهید روستای سوته کلا در حسینیه سیدالشهدا(ع)، اظهار کرد: شهدا نیازمند یادواره و سوگواره نیستند بلکه یادواره شهیدان راهواره ای برای ما است تا راه را گم نکنیم و به بیراهه نیافتیم.

وی افزود: شهدا دست به معامله با خداوند زدند و برای همیشه زنده اند پس شهیدان شفاعت می کنند و بسیاری از افراد هم سراغ داریم که پس از نوسل و تمسک به شهدا گره از مشکلات شان باز شد.

 فرمانده اسبق تیپ نیروی مخصوص 58 مالک اشتر مازندران تصریح کرد: شهدا زنده تر از آن چیزی هستند که ما تصور می کنیم پس شهدا شفاعت می کنند و به عنوان چراغ روشن و پرنور در حال نورافشانی و هدایت گری هستند.

 حسن نیا بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان با دست خالی در شرایط بسیار بد آب و هوایی جنوب و غرب کشور توانستند مقابل ابرقدرت های دنیا بایستند و حتی یک وجب از خاک کشورمان را به بیگانگان واگذار نکنند البته باید بدانیم رژیم بعثی از حمایت های فراوان مالی، نظامی و انواع سلاح دنیای غرب، استکبارگران و آمریکا بهره می برد و جدیدترین موشک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای ایران اسلامی از مکتب عاشورایی و حسینی درس دشمن ستیزی آموختند

شهدای ایران اسلامی از مکتب عاشورایی و حسینی درس دشمن ستیزی آموختند