مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 11:102023-12-22اجتماعي

تهرانی ها کوه نروند


طبق اعلام هواشناسی مخاطراتی همچون لغزندگی معابر و جاده ها، وقوع مه و کاهش دید و امکان اختلال در تردد کوهستانی نیز وجود دارد.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر، وزش باد شدید و بارش برف به شهروندان توصیه کرد تا اواسط هفته آینده ­­از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: از امروز تا سه شنبه پنجم دی شاهد ناپایداری متناوب هوا خواهیم بود و­علاوه بر وزش باد شدید، مخاطراتی همچون بارش برف در ارتفاعات پیش بینی شده است.

  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران­­ همچنین بر مستحکم سازی سازه های موقت و بنا های سست و تابلو های تبلیغاتی و پارک نکردن خودرو در کنار درختان فرسوده تاکید کرد.

  وی همچنین گفت: طبق اعلام هواشناسی مخاطراتی همچون لغزندگی معابر و جاده ها، وقوع مه و کاهش دید و امکان اختلال در تردد کوهستانی نیز وجود دارد.

   یزدی مهر افزود: توصیه می شود مردم در تردد از جاده های کوهستانی احتیاط کرده و از اتراق در حاشیه مسیل ها بپرهیزند.

  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: هشدار زرد به تمام دستگاه های امدادرسان و فرمانداری ها و شهرداری ها و بخشداری ها ابلاغ و دستورات لازم مبنی بر انجام اقدامات پیشگیرانه صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها کوه نروند

تهرانی ها کوه نروند