مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:252024-01-20سياسي

استاندار اصفهان: واحد های صنعتی نسبت به محیط زیست حساس باشند


حساس سازی واحد های صنعتی به مسائل زیست محیطی بسیار مؤثر است و حفظ و توسعه محیط زیست هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آیندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نشست تجلیل از واحد های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز استان، ضمن تسلیت شهادت از جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی در سوریه، گفت: توجه به محیط زیست بایستی پیش از این و از سالهای گذشته مد نظر قرار می گرفت اما شرایط کنونی درسی است تا همه تلاش کنیم، احترام به طبیعت و حفظ محیط زیست به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد و حتی از مقاطع پیش دبستانی و دبستان به فرزندان آموزش داده شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی می طلبد در کنار معرفی الگوهای برگزیده، زمینه سازی حساس سازی سایر واحدها و بنگاه های اقتصادی نیز فراهم شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: بایستی در یک برنامه منسجم ابتدا نسبت به حساس سازی واحد های صنعتی اقدام و پس از آن به اعتماد سازی میان واحدها و حوزه های زیست محیطی و فراهم کردن شرایط ارزیابی و آموزش ظرفیت سازی کنیم.

مرتضوی ادامه داد: در این چرخه رصد، شناسایی و برخورد با واحد های متخلف و البته تشویق واحد های متعهد به محیط زیست به خوبی امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: واحد های صنعتی نسبت به محیط زیست حساس باشند

استاندار اصفهان: واحد های صنعتی نسبت به محیط زیست حساس باشند