مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:452023-12-24سياسي

مهمترین شاخصه های زوجین برای رسیدن به زندگی موفق


سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) کنارگذاشتن منیت در زندگی مشترک، تقویت گفت وگوهای درون خانوادگی، تکیه بر نقاط مثبت طرف مقابل، حفظ حرمت خانواده های یکدیگر و محبت و عشق ورزی زن و شوهر را از مهم ترین شاخصه های زندگی موفق ترسیم کرد.

- ایسنا/قم سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) کنارگذاشتن منیت در زندگی مشترک، تقویت گفت وگوهای درون خانوادگی، تکیه بر نقاط مثبت طرف مقابل، حفظ حرمت خانواده های یکدیگر و محبت و عشق ورزی زن و شوهر را از مهم ترین شاخصه های زندگی موفق ترسیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تراشیون، سخنران حرم بانوی کرامت در محفل معارفی حرم مطهر که شب گذشته دوم دی ماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین آرزوهای هر زن و مرد، ترسیم خانواده مالامال از آرامش مبتنی بر دوستی و محبت است و انسان برای رسیدن به یک هدف باید برنامه ای داشته باشد؛ اگر شاخص های سیره اهل بیت(ع) را در دستور کار زندگی مشترک مان قرار دهیم و بدان عمل کنیم، خانواده ما خانواده ترازی خواهد شد.

وی با بیان این که انسان باید در زندگی مشترک منیت را کنار بگذارد، ادامه داد: انسان باید خودش را کمتر در زندگی ببیند، هر جایی که زن و شوهر به دنبال اثبات خود باشند، با آسیب ها و چالش هایی مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین شاخصه های زوجین برای رسیدن به زندگی موفق

مهمترین شاخصه های زوجین برای رسیدن به زندگی موفق