مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:252024-01-14سياسي

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است و هیچ موفقیتی هم به دست نیاورده است.

- رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است و هیچ موفقیتی هم به دست نیاورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن اختری در نشست مدیران پرورشی و کانون های فرهنگی ـ تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: همکاری های خوبی را باوزارت آموزش و پرورش برای آگاه سازی، بصیرت افزایی و تربیت و پرورش دانش آموزان و فرهنگیان انجام داده ایم که باید حرکت های بیشتری را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی حرکت ها برای فلسطین گسترش یافته است، افزود: عملیات طوفان الاقصی در پی جنایات بی شمار رژیم صهیونیست نسبت به مسجد الاقصی ایجاد شد که این رژیم منحوس هیچ دستاوردی نداشته است به طوری که بیش از 250 فرمانده آن ها به هلاکت رسیده است و بیش از 800 تانک آنها منهدم شده است.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز فعالیت برای حمایت از جبهه مقاومت فقط توسط ایران انجام نمی شود بلکه اندیشه مقاومت و ایستادگی در کل جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است

رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ دستاوردی نداشته است