مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:102024-01-07سياسي

قالیباف: 80 درصد عامل آلودگی هوا در کلان شهر ها خودرو ها وموتورسیکلت ها هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد عامل آلودگی هوا در کلان شهرها، خودرو ها و موتورسیلکت ها هستند و مجلس در یکی از جلسات نظارتی خود، این موضوع را بررسی خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: بر اساس قانون هوای پاک، برای دستگاه های مختلف وظایفی در نظر گرفته شده، اما برخی دستگاه ها، به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی افزود: ده ها دستگاه متولی اجرای قانون هوای پاک هستند و انتظار می رود مجلس این موضوع را بررسی کند و دستگاه های مسؤول به مجلس گزارش دهند که تا چه حد، این قانون را اجرایی کرده اند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جای تأسف دارد که قانون هوای پاک، روی زمین مانده و متأسفانه این روز ها در کلان شهر ها مردم به شدت از آلودگی هوا در رنج و ناراحتی هستند؛ متأسفانه در لایحه بودجه سال آینده اعتباری برای اجرای قانون هوای پاک و مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: 80 درصد عامل آلودگی هوا در کلان شهر ها خودرو ها وموتورسیکلت ها هستند

قالیباف: 80 درصد عامل آلودگی هوا در کلان شهر ها خودرو ها وموتورسیکلت ها هستند