مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:052024-01-10سياسي

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان برگزار شد


عصر امروز 20 دی ماه، مراسم هفتیمن روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

- ایسنا/کرمان عصر امروز 20 دی ماه، مراسم هفتیمن روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی اراکی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: عاشقان سردار در چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به دست جنایتکاران قصی القلب داعش و به دستور اربابان ستمگر جانی آنها (آمریکا و اسراییل) به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: مردم کرمان شما با حضور در این مراسم ضمن تسلی بازماندگان روح شهید سلیمانی و همراهانش را شاد کردید و با این حرکت گفتید که ای سپهبد شهید ما هرگز از تو و آرمان های تو و مکتب تو دست نخواهیم برداشت.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حادثه بسیار دلخراش و دلسوز و غم بسیار سنگین بود و همه مردم ایران و آزادگان جهان در این مصیبت قلبشان آتش گرفت و اشکهایشان جاری شد.

وی با اشاره به شهادت 93 نفر در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تصریح کرد: حدود 30 نفر از شهدا زیر 18 سال سن دارند و بدن حدود پنج کودک زیر پنج سال بدون گناه و جرم، قطعه قطعه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان برگزار شد