مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:152024-01-06سياسي

جامعه زرتشتیان کرمان حمله تروریستی در این شهر را محکوم کردند


جامعه زرتشتیان کرمان با صدور پیامی انفجارهای تروریستی گلزار شهدای این شهر را محکوم کردند و مجازات عاملان این حادثه بزدلانه را خواستار شدند.

- ایسنا/کرمان جامعه زرتشتیان کرمان با صدور پیامی انفجارهای تروریستی گلزار شهدای این شهر را محکوم کردند و مجازات عاملان این حادثه بزدلانه را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از انجمن زرتشتیان کرمان، سیروس نیک رییس این انجمن در این پیام آورده است: حادثه تلخ و تاسف بار کرمان که به شهادت و جراحت شماری از هموطنان عزیزمان به دست تروریست های مزدور انجامید، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت بزرگ ایران را آشکار ساخت.

وی ضمن درخواست مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه و بزدلانه اعلام کرد: انجمن زرتشتیان کرمان به عموم هموطنان به ویژه خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت گفته، برای شهیدان حادثه، روانی شاد و نیز برای مجروحان، تندرستی مسئلت دارد.

هم چنین در پیام انجمن زرتشتیان کرمان آمده است: انجمن به عموم هموطنان به ویژه خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت عرض می کند و برای درگذشتگان روانی شاد و تندرستی مجروحان را از اهورامزدای بزرگ خواهان است، هم چنین دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی شرمانه و بزدلانه را خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه زرتشتیان کرمان حمله تروریستی در این شهر را محکوم کردند

جامعه زرتشتیان کرمان حمله تروریستی در این شهر را محکوم کردند