مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:352024-01-14حوادث

زوج کلاهبردار سایبری در قزوین دستگیر شدند


رییس پلیس فتا قزوین از دستگیری زوج کلاهبرداری که با هک صفحه کاربری و دسترسی به اطلاعات شکات در پیام رسان فضای مجازی اقدام به اخذ وجه از اقوام و بستگان آنان می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی فرهودی روز یکشنبه در بیان جزییات این خبر، تصریح کرد: در پی مراجعه چند شهروند قزوین به پلیس فتا استان در خصوص کلاهبرداری افراد ناشناس در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم سایبری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های خود متوجه شدند فرد یا افراد کلاهبردار با هک کردن صفحه کاربری و دسترسی به اطلاعات و مخاطبین شکات در پیام رسان های فضای مجازی، پیامی با محتوای درخواست وجه به اقوام و دیگر مخاطبان آنها ارسال کرده اند.

رییس پلیس فتا استان با بیان اینکه متاسفانه برخی از مخاطبان بدون تماس و تحقیق در خصوص صحت این درخواست اقدام به واریز وجه کرده اند، ادامه داد: شکات با معرفی شماره حساب های مختلف این مبالغ را به حساب فرد دیگری انتقال داده و در ازای آن طلا و دیگر اقلام گران بها خرید کرده بودند.

سرهنگ فرهودی با اشاره به اینکه ماموران با اقدامات تخصصی خود یک زوج کلاهبردار را با اعتراف به 12 فقره کلاهبرداری به این روش دستگیر کردند، یادآور شد: متاسفانه علی رغم هشدارهای پلیس فتا در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج کلاهبردار سایبری در قزوین دستگیر شدند

زوج کلاهبردار سایبری در قزوین دستگیر شدند