مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:402023-12-24سياسي

طهماسب در برابر هیولای نطق کش شبه روشنفکری ایستاد


احسان امی مستندساز با اشاره به ایستادگی ناصر طهماسب در برابر بسیاری از هجمه ها و توهین ها، گفت: عده ای حتی پس از فوت ایشان، توهین می کنند؛ همان کسانی که حاکمیت را محکوم به دیکتاتوری می کنند، - احسان امی کارگردان مستند می 1968 در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، درباره  ناصر طهماسب که گویندگی این مستند را بر عهده داشته است،گفت: ویژگی مهم ناصر طهماسب که او را از بقیه متمایز می کرد، جرات و جسارتش در مسائل فرهنگی بود که فقدان این موضوع خیلی از مواقع احساس می شود.

وی افزود: یک هیولای شبه روشنفکری در کشور ساخته شده، که خیلی ها را در همین سالیان گذشته به خاطر اظهارنظرهای ساده مجبور به معذرت خواهی یا ترک کار کردند؛ گاهی نیز آن شخص را وادار می کنند و می گویند که باید از موضع خود برگردی اما طهماسب در برابر هیولای نطق کش شبه روشنفکری ایستاد.

کارگردان مستند می 1968 ، مرحوم طهماسب را شخصیتی بزرگ دانست و بیان کرد: ناصر طهماسب گاهی به تنهایی در برابر بسیاری از هجمه ها و توهین ها ایستادگی می کرد اما آن کاری که به نظر خودش درست بود را انجام می داد.

  وی ادامه داد: عده ای حتی پس از فوت ایشان همچنان روی نظر سابق خود هستند، همان کسانی که حاکمیت را محکوم به دیکتاتوری می کنند، خود آنها در جایگاه دیکتاتور قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهماسب در برابر هیولای نطق کش شبه روشنفکری ایستاد

طهماسب در برابر هیولای نطق کش شبه روشنفکری ایستاد