مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:302024-01-16بين الملل

بایدن: ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه است


جو بایدن در واکنش به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواهان در ایالت آیووا صراحتا اذعان کرد که رییس جمهور سابق آمریکا «چهره پیشتاز حزب جمهوری خواه» است و در عین حال از حامیان خود خواست تا کمک های مالی را به کارزار انتخاباتی او ارسال کنند.

- جو بایدن در واکنش به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواهان در ایالت آیووا صراحتا اذعان کرد که رییس جمهور سابق آمریکا چهره پیشتاز حزب جمهوری خواه است و در عین حال از حامیان خود خواست تا کمک های مالی را به کارزار انتخاباتی او ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پیش از اتمام انتخابات حزبی در آیووا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به نظر می رسد دونالد ترامپ در آیووا پیروز شده است.

او قاعدتا در سوی دیگر (حزب جمهوری خواه) نامزد پیشتازی محسوب می شود.

وی ضمن آنکه لینک کمک های مالی به کارزار انتخاباتی اش را در پست شبکه اجتماعی ایکس ضمیمه کرد، افزود: اما یک چیز؛ این انتخابات بین من و شما و جمهوری خواهان افراط گرا بود.

مسئله ای که هم دیروز صدق می کرد و هم فردا صدق خواهد کرد.

کمتر از نیم ساعت پس از آنکه انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواهان در ایالت آیووا آغاز شد، خبرگزاری آسوشیتدپرس از پیروزی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و چهره پیشتاز حز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه است

بایدن: ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه است