مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:452023-12-24بين الملل

تایمز: پیروزی اوکراین در جنگ نامحتمل است


روزنامه «تایمز» در رابطه با تحولات جنگ اوکراین و روسیه گزارش داد که با کم رنگ شدن امید اوکراین برای پیروزی، این کشور در سال میلادی آینده باید بر حفظ قلمرو کنونی خود تمرکز کرده و به بروز بی ثباتی سیاسی در روسیه امید داشته باشد! - روزنامه تایمز در رابطه با تحولات جنگ اوکراین و روسیه گزارش داد که با کم رنگ شدن امید اوکراین برای پیروزی، این کشور در سال میلادی آینده باید بر حفظ قلمرو کنونی خود تمرکز کرده و به بروز بی ثباتی سیاسی در روسیه امید داشته باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز انگلیس در این گزارش نوشت: از ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین گرفته تا فرماندهان ارتش و حتی مردم این کشور، هیچ کس نمی داند که جنگ با روسیه چند سال طول خواهد کشد.

رومان کوستنکو ، عضو کمیته امنیت ملی پارلمان اوکراین و یکی از فرماندهان ارتش این کشور به تایمز گفت: در حال حاضر پیروزی ما بسیار نامحتمل است.

این جنگ ممکن است سال ها طول بکشد.

روس ها منابعش را دارند و مردم روسیه نیز با آن کنار می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز، فضای حاکم بر نیروهای مسلح اوکراین نسبت به سال گذشته تفاوت بسیاری دارد؛ اما هم زمان با وضعیت نامطلوب روحیه و توان نظامی ارتش این کشور، در روسیه اوضاع به گونه ای دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: پیروزی اوکراین در جنگ نامحتمل است

تایمز: پیروزی اوکراین در جنگ نامحتمل است