مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:452024-01-02اجتماعي

دومین جشنواره سراسری نور تا نور در مدارس استثنایی کردستان برگزار می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری دومین جشنواره سراسری، ادبی و هنری نماز«نور تا نور» در مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری دومین جشنواره سراسری، ادبی و هنری نماز نور تا نور در مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد.

طالب محمدی، امروز 12 دی در جمع خبرنگاران استان، ضمن مهم دانستن توجه به امر نماز و گسترش فرهنگ آن در مدارس اظهار کرد: اشاعه فرهنگ اقامه نماز، یک مسئولیت همگانی است که نیازمند برنامه سازی، تبیین برنامه های آموزشی و فرهنگی و تبلیغ فضائل اخلاقی است.

وی افزود: سازمان آموزش و پرورش استثنایی با همکاری اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی جشنواره سراسری، ادبی و هنری نماز نور تا نور را برای دانش آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور برگزار می کند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، تحقق راهکار 1-3 سند تحول بنیادین، تحقق سند انتظار اولویت های تحولی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق سند تحول دولت مردمی، اجرای بند 6 راهبردهای اجرایی در طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی وتربیتی را از ضرورت های اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره سراسری نور تا نور در مدارس استثنایی کردستان برگزار می شود

دومین جشنواره سراسری نور تا نور در مدارس استثنایی کردستان برگزار می شود