مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:052023-12-28اقتصادي

کمک 104 میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان کردستانی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: نیکوکاران استان کردستان در 9 ماهه امسال از طریق مراکز نیکوکاری 104 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: نیکوکاران استان کردستان در 9 ماهه امسال از طریق مراکز نیکوکاری 104 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

سیدمنصور بیننده، امروز 7 دی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری امور خیر به مردم تحت نظارت کمیته امداد در محلات استان برای شناسایی نیازمندان واقعی و رفع مایحتاج این خانواده ها با مساعدت نیکوکاران محلات ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این مراکز مردمی بوده و هزینه کرد کمک های جمع آوری شده با نظر خیران و معتمدان و بدون دخالت این نهاد برای نیازمندان هزینه می شود، افزود: در 9 ماهه امسال 104 میلیارد تومان از طریق این مراکز جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه هم اکنون 96 مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول به فعالیت است، بیان کرد: این مراکز توسط 480 نیروی افتخاری، خیران و معتمدین اداره می شود.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ کمک 14 میلیارد تومان به صورت نقدی، 78 میلیارد تومان کمک غیرنقدی و 12 میلیارد تومان در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 104 میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان کردستانی

کمک 104 میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان کردستانی