مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:452024-01-08سياسي

آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف دانشجویی در کردستان


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف دانشجویی از امروز، 18 دی در سطح این دانشگاه خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی فرج الله، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت نام در مراسم اعتکاف دانشجویی از امروز، 18 دی در سطح این دانشگاه آغاز شد.

وی به زمان برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی از 13 ماه رجب به مدت سه روز اشاره کرد و افزود: مراسم اعتکاف دانشجویی از 5 تا 7 بهمن ماه در مسجد حضرت امام خمینی(ره) سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه دانشجویان علاقه مند برای ثبت نام باید به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مراجعه کنند، بیان کرد: دانشجویان ثبت نامی در این تاریخ می توانند در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

وی یادآور شد: مراسم سه روزه اعتکاف همراه با برنامه های متنوع به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی و دیگر واحدهای دانشگاه برای برقراری نظم، پذیرایی و اجرای برنامه های مختلف مذهبی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف دانشجویی در کردستان

آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف دانشجویی در کردستان