مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:352024-01-08اقتصادي

شناسایی 219 ملک مازاد ادارات کرمانشاه/ 61 ملک فروش رفته است


به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، تاکنون 219 فقره از اموال مازاد ادارات و دستگاه های کرمانشاه در راستای طرح مولدسازی دارایی های دولت شناسایی شده که درآمد حاصل از فروش آنها به تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص خواهد یافت.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، تاکنون 219 فقره از اموال مازاد ادارات و دستگاه های کرمانشاه در راستای طرح مولدسازی دارایی های دولت شناسایی شده که درآمد حاصل از فروش آنها به تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص خواهد یافت.

محمود رشیدی اقدم در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مولدسازی دارایی های دولت با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود، گفت: از ابتدای طرح مولدسازی دارایی های دولت در سال 1399 تاکنون 219 فقره ملک مازاد دستگاه ها در سراسر استان شناسایی شده که ارزش آنها بالغ بر 6950 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: از این املاک مازاد شناسایی شده، تاکنون 61 فقره به ارزش 1100 میلیارد ریال به فروش رفته است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از سرعت گرفتن کار شناسایی املاک مازاد دستگاه ها در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 93 فقره ملک مازاد دستگاه ها شناسایی شده که از این تعداد دو ملک به ارزش 66 میلیارد ریال به فروش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 219 ملک مازاد ادارات کرمانشاه/ 61 ملک فروش رفته است

شناسایی 219 ملک مازاد ادارات کرمانشاه/ 61 ملک فروش رفته است